Tinggal lebih kurang dua minggu lagi kita sudah memasuki tahun baru, 2021. Biasanya, selain meneruskan azam nak kurus (hehe), ramai juga yang merancang untuk menukar penampilan diri. Contohnya, gaya rambut.

Bagi individu yang inginkan kelainan, sering kali mereka akan tampil mewarnakan rambut dengan warna-warna ‘berani’ yang tidak semua berani melakukannya.

Kini, warna holographic dilihat menjadi trend anak muda, khususnya bagi remaja di luar negara yang sentiasa tampil dengan gaya berani.

IKLAN

Apa itu warna holographic?

Ala, lebih kurang seperti warna unicorn kegilaan kanak-kanak tu. Hiks! Menarik bukan? Jangan kata kanak-kanak, kalau dah namanya perempuan, kami pasti ramai yang turut menggemari warna unicorn itu.

IKLAN

Agak-agaknya macam mana rupanya kalau rambut diwarnakan secara holographic ni ya? Jom kita lihat antara contoh trend warna rambut ini.

IKLAN

1

Foto: Instagram glam.by.heather

2

Foto: Instagram amc_glam

3

Foto: Instagram hairbymisskellyo

4

Foto: Instagram the_colorchameleon

5

Foto: Instagram rossmichaelssalon

6

Foto: Instagram hairbylexieshay

7

Foto: Instagram fabhairbyjosh

8

Foto: Instagram rossmichaelssalon

9

Foto: Instagram hairbymisskellyo

Macam ala-ala fairytale kan? Persoalannya korang berani ke nak warnakan rambut seperti ini? Kalau parents tak ada masalah bolehlah try. Tapi kalau mereka tak beri kebenaran, pandai-pandai la korang fikir sendiri. Hiks!

Sumber: Instagram