Sehari dua nie kebanyakan rakyat berbicara mengenai keadaan politik negara. Ada yang bersetuju dan tak kurang tidak bersetuju dengan semua tindakan yang terjadi.

Begitu banyak tweet, di fb menulis mengenai keadaan politik negara dengan pelbagai komen.

Namun dalam banyak-banyak komen, pastinya yang paling mencuit hati datangnya dari bekas Perdana Menteri ke 6 iaitu Datuk Seri Najib Tun Razak yang kini sedang menghadapi perbicaraan kes rasuah melibatkan IMDB.

Kata-kata penuh makna berbaur”perlian” beliau terhadap pentadbiran negara. Haha, terbaik DS Najib

Sebagai ahli politik tegar, beliau “pandai mengambil kesempatan” di saat semua orang tengah panas kerana apabila Tun Dr Mahathir meletak jawatan semalam saat itulah kabinet Malaysia terbubar secara automatik. Lebih mengagumkan, begitu banyak komen netizen yang menyuarakan rasa rindu terhadap bekas Perdana Menteri tersebut berikutan trollnya yang sempoi.

Namun semalam juga di page FBnya atas nama Najib Razak, kelihatan DS Najib troll bekas-bekas Menteri dan siap berkaraoke lagi. Dan lebih cemerlang, ia disyer begitu banyak warga fb, siap menambah asam garam lagi terhadap beberapa bekas Menteri yang beliau karaokekan.

Korang rase apa peraasan Kanda Mujahid bila tengok nie, hikz. Komen netizen mengenainya mencecah 8.7 k di fb Najib Razak.

Bukan saja Kanda Mujahid dapat lagu, Khalid Samad juga hingga 8K netizen memberi komen. 

IKLAN

Tidak habis begitu saja, ada saja troll beliau. Terhibur wei, dalam penuh makna! Sarkastik!

Sebelum ini YB Hannah Yeoh bertanya di twitternya, band apakah ini? Namun sejak keadaan politik negara semalam, DS Najib siap menjawap “Nak jawab apa sekarang ni?, mendalam pertanyaan tu!

IKLAN

Tapi paling tak boleh blah, di saat semua orang kecoh-kecoh, DS Najib tunjuk gambar pergi memancing.

“Belum habis lagi tu.Korang tengok ah. Kalah cerita kat Netflik. Saya cari ketenangan dulu, pape roger! Ayatnya  makan dalam sungguh!

 

IKLAN

Netizen pun tak kurang lucu, siap tulis nie tuk DS Najib. Hahaha!

Memang terbaeklah DS Najib! Kita semua memang terhibur!

Korang tengoklah sendiri apa DS Najib tulis baik di fb mahu tweetnya, cukup menghiburkan!

Apa pun semua semoga negara kita aman damai dan terpelihara di bawah naungan dan rahmat Allah taala.