REMAJA pasti ramai peminat setia MCU (Marvel Cinematic Universe) tak sabar nak tunggu filem tersebut dikeluarkan. Kurang dari 48 jam je lagi filem tersebut bakal menemui pemonton di pawagam.

Filem terakhir siri Marvel akan memulakan tayangan seawal 7.30 pagi pada 24 April ini. Walaupun mendapat dugaan seperti babak-babak dalam filem tersebut tersebar luas, namun ia tidak sesekali mematahkan semangat penonton untuk mengeluarkan duit menonton di pawagam.

Dalam tak sedar, siri ini sudah sampai ke penghujung. REMAJA sempat membuat kronologi filem-filem yang berkait rapat dengan Avengers Endgame ini.

Banyak perubahan wajah pada semua hero-hero ini. Mana tidaknya, dari tahun 2008 Robert Downey Jr telah memegang watak Iron Man ni. Mesti banyak perubahan dalam diri dan personaliti hero-hero ini.

 

Iron Man (Tony Stark)

 

IKLAN

 

Captain America (Steve Rogers) 

 

Thor

IKLAN

 

Black Widow (Natasha Romanoff)

 

Hulk (Bruce Banner)

IKLAN

 

Pepper Potts

 

Macam sedih pulak bila mengenangkan yang filem ini dah nak melabuhkan tirainya.  😥

 

Apa-apapun, selamat menonton Endgame. Min tengok hari Jumaat, korang tengok hari apa?