Sebelum ini ada ura-ura tentang penambahan satu episod drama bersiri The Penthouse 3 yang menjadikan episod keseluruhannya sebanyak 13 episod.

BACA: The Penthouse 3 Khabarnya Bakal Tambah Lagi 1 Episod, Namun Penonton Mula Muak?

Namun, berita yang baru diterima khabarnya The Penthouse 3 telah pun megesahkan bahawa terdapat dua lagi penambahan episod bagi siri popular itu.

Semalam, team produksi mereka telah berkongsi informasi tentang penambahan dua episod tersebut telah disahkan untuk mencapai persepakatan bagi menjayakan pengakhiran yang lebih kukuh.

The Penthouse 3 pada asalnya hanya memiliki 12 episod, namun kini telah menjadi drama 14 episod sebagai musim akhir dalam siri The Penthouse.

IKLAN

Ha, okaylah tu kan daripada mereka buat lagi musim keempat. Korang tak tahan pula kena tambah ‘panas hati’ nak tengok kesudahannya nanti. Hiks!

Apa akan jadi dengan Seok Kyung (Foto: the.penthouse.official)

Dalam episod sebelum ini, Joo Seok Hoon (Kim Young Dae) menunjukkan kemarahannya ketika mendapat tahu bahawa Joo Dan Tae (Uhm Ki Joon) terlibat dalam kematian Oh Yoon Hee (Eugene).

Namun, Joo Seok Hoon kemudian menyelamatkan Joo Dan Tae dari situasi berbahaya dan berkata kepadanya, “Sekiranya anda berjanji bahawa anda tidak akan membiarkan ibu saya terluka, maka saya tidak akan mendorong anda pergi. Saya akan menjalani kehidupan yang anda mahukan. ”

IKLAN

Terbaharu, foto-foto yang dikongsi menunjukkan Seok Hoon sepertinya sudah mula bekerja dengan Joo Dan Tae.

Foto: Soompi
Instagram: the.penthouse.official

Apakah niat sebenar Seok Hoon apabila bersetuju bekerja dengan bapanya? Sama-sama kita nantikan dalam episod seterusnya.

IKLAN
Instagram: the.penthouse.official

The Penthouse 3 disiarkan setiap Jumaat pada jam 10 malam di Korea dan di Malaysia pula tayangannya pula adalah pada hari Sabtu jam 9.45 malam.

Haih, rasa lama betul nak tunggu episod seminggu sekali ni kan?

Sumber: (1)