Wanita dan barangan kecantikan seperti sudah tidak dapat dipisahkan kerana untuk menjaga kulit sahaja, pelbagai jenis skincare yang mereka ada, itu belum termasuk dengan barangan dan alatan mekap lagi.

Bila dah terlalu banyak sangat barangan yang ada di rumah, kadang kala kita sendiri pun tak tahu macam mana nak simpan di tempat yang sesuai agar lebih teratur.

BACA: Jenis-Jenis Toilet Organizer Yang Korang Boleh Beli Online Untuk Bilik Air Lebih Teratur

IKLAN

Untuk memudahkan kerja korang, cari sahaja skincare organizer yang kini sudah mudah untuk didapati secara online dengan harga yang berpatutan.

IKLAN

Berikut kami senaraikan antara skincare organizer yang korang boleh beli.

IKLAN

1. Viciwen.my

Boleh beli disini: https://shp.ee/22a37qn

2. Beautylandofficial

Boleh beli disini: shp.ee/2h2emp6

3. Homedoki

Boleh beli disini: shp.ee/pf48m3n

4. Homedoki

Boleh beli disini: shp.ee/uji5ds6

5. Homedoki

Boleh beli disini: shp.ee/rvpe8un

6. xinzhan2.my

Boleh beli disini: https://shp.ee/3s9c6r6

7. hightunes.my

Boleh beli disini: https://shp.ee/v3ggjj6

8. viciwen.my

Boleh beli disini: shp.ee/d7544z6

9. viciwen.my

Boleh beli disini: https://shp.ee/amim2pw

10. queenhome.my

Boleh beli disini: shp.ee/s46khye

Kalau ada organizer macam ni lebih praktikal kan untuk simpan semua barangan mekap dan skincare korang?

Sumber: (1)