Pengeluar dan pengedar minuman terbesar, F&N Beverages Marketing Sdn Bhd, telah melancarkan air minuman yang menjadi kegemaran masyarakat Malaysia sejak sekian lamanya, F&N Teh Tarik dalam format yang mudah untuk dibawa ke mana-mana.

Kempen terbaharunya, ‘Biar Ori, Baru Sempoi’ ini dianjurkan bagi mengukuhkan lagi kedudukan jenama dengan menampilkan video dan lagu tema baharu yang disampaikan secara eksklusif oleh penyanyi dan rapper terkenal tempatan, MK K-Clique.

ARTIKEL BERKAITAN: Status Terkini MK K Clique ‘Masih Mencari’, Enggan Tergesa-Gesa Untuk Berumah Tangga

‘Biar Ori, Baru Sempoi’, MK K-Clique Teruja Berpeluang Nyanyi Lagu Tema Terbaharu F&N Teh Tarik

“Saya sangat gembira sebenarnya kerana air teh tarik ni memang kegemaran saya. Jadi, peluang untuk menyanyikan lagu tema terbaharu F&N ini saya terus grab.

IKLAN

“Alhamdulillah, saya rasa sangat bersyukur. Terima kasih F&N Teh Tarik kerana mempercayai saya,” ujar MK kepada Remaja.

‘Biar Ori, Baru Sempoi’, MK K-Clique Teruja Berpeluang Nyanyi Lagu Tema Terbaharu F&N Teh Tarik

IKLAN

Kempen F&N Teh Tarik baharu ini bertujuan untuk menarik perhatian generasi muda Malaysia dengan cara yang ceria lagi bertenaga.

Untuk informasi, produk ini kini boleh didapati dalam dua variasi – ORI dan Kurang Manis dan didatangkan dalam format botol dan juga tin.

IKLAN

‘Biar Ori, Baru Sempoi’, MK K-Clique Teruja Berpeluang Nyanyi Lagu Tema Terbaharu F&N Teh Tarik

F&N Teh Tarik ORI dan Kurang Manis juga akan dilancarkan di Malaysia Timur bermula bulan Mei, sebagai usaha untuk meluaskan lagi penawarannya kepada semua rakyat Malaysia.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut mengenai F&N Teh Tarik, sila layari www.fn.com.my atau laman media sosial rasmi @fnndairies di Facebook & Instagram.

Update terkini tentang isu semasa, dunia hiburan, kecantikan, fesyen dan gaya hidup? Ikuti telegram rasmi Remaja untuk lebih banyak info dan juga peraduan menarik.

Ini baru lah gaya hidup remaja. REMAJA kini di seeNI.
Download seeNI sekarang!

KLIK DI SEENI