Remaja kini berada di dalam aplikasi   
Remaja kini berada di dalam aplikasi   
Home Gaya Hidup 30 Minit Workout Di Rumah, K-pop Idol Soyou Ikut 3 Video Ini...

30 Minit Workout Di Rumah, K-pop Idol Soyou Ikut 3 Video Ini Turunkan Berat Badan

Siapa kata kalau nak kurangkan berat badan dan workout wajib pergi ke gym?

Semua orang obses nak badan cantik. Bukan saja individu yang mempunyai masalah obesiti, yang bertubuh kurus pun tetap ada misi untuk mendapatkan bentuk tubuh yang menarik.

Berikut merupakan 30 minit workout yang korang boleh buat di rumah berdasarkan perkongsian dari K-pop idol Soyou.  Tidak hanya mengikuti rutin diet penuh disiplin, menerusi video Youtube, Soyou mendedahkan petua penurunan berat badan yang sihat, selamat dan sebenarnya membantu dia mendapatkan tubuh badan ideal.

Bekas ahli kumpulan Sistar iaitu Soyou berkata video workout ini banyak membantunya dalam penurunan berat badan. Tak susah, anda hanya peruntukkan sekitar 30 minit untuk workout di rumah.

IKLAN

1. Chloe Ting

Soyou mencadangkan video ini kalau korang seorang yang sibuk dan tidak mempunyai banyak masa tetapi masih mahu bersenam. Hanya 30 minit, korang maish dapat melakukan senaman di rumah sendiri.

2. Thankyou BUBU

IKLAN

Selain itu, Soyou mencadangkan video ‘Thankyou BUBU,’ pasangan yang mencipta rutin kecergasan dan pelbagai jenis latihan.

Sesuai untuk beginner kerana rutin pergerakan tidak sukar tapi tetap akan membuatkan korang berpeluh. Video yang disarankan oleh Soyou adalah ‘Calorie Burning Explosive Diet,’ senaman 30 minit kepada penonton.

3. Yogaboy

IKLAN

Sekiranya koranh lebih suka melakukan yoga daripada senaman intensiti tinggi, Soyou cadangkan Yogaboy.

Yogaboy miliki pelbagai jenis video mengikut jenis kategori, memudahkan anda pilih rutin terbaik untuk badan anda sendiri. Sekiranya anda ingin menggunakan kekuatan dan fleksibiliti teras anda, yoga mungkin merupakan pilihan yang tepat untuk korang semua.

Ha, mudah je kan kalau nak bersenam ni?

Yes, memang betul. Okay penulis nak cabar la diri, yelah mana tahu boleh pakai saiz  ‘S’ balik raya nanti…hehehe

Ini baru lah gaya hidup remaja. REMAJA kini di seeNI.
Download seeNI sekarang!

KLIK DI SEENI