Masa yang di nanti telah pun tiba. Banyak yang DM kami bertanya tentang bila Dewi Remaja nak diadakan?

Esok merupakan hari yang ditunggu-tunggu kerana kami ingin menjemput korang untuk mencuba nasib di casting yang akan diadakan di Hotel Premiera Kuala Lumpur. Ujibakat yang bakal berlangsung sepanjang dua hari pada dua minggu berturut-turut ini (29 & 30 Sept – 6 & 7 Okt) bakal menyaksikan satu lagi sejarah dalam industri hiburan tanah air.

Nama-nama besar seperti Neelofa, Raysha Rizrose, Izara Aisyah dan ramai lagi merupakan antara bintang kelahiran Dewi Remaja. Mana tahu tahun ni rezeki korang pula kan? Why not korang cuba!

Bagi yang masih risau dan tertanya-tanya macam mana agaknya kriteria dan persiapan yang mungkin korang kena buat, nah kami kongsikan antara persoalan yang sering diajukan di Instagram @majalahremaja berserta jawapannya sekali.

Boleh refer untuk buat persiapan terakhir esok!

Tarikh casting

Syarat umur

Kena pandai fesyen ke?

Berhijab boleh masuk ke?

Terbuka untuk semua warganegara Malaysia

Pilih rupa je ke?

Tak cukup tinggi boleh ke?

Macam mana nak dapatkan majalah isu Oktober?

Kriteria yang kami cari..

Lokasi casting di KL je ke?

Student boleh masuk ke?

Mana nak dapat borang penyertaan?

Apa yang akan diajar dalam Dewi Remaja?

Siaran rasmi Dewi Remaja

Diharap soalan-soalan dan jawapan yang kami berikan ini dapat membantu korang semua. Good luck gaiss!