Situasi dunia hari ini menjadikan masyarakat lebih peka untuk menjarakkan diri daripada individu lain kerana risau dengan penularan wabak COVID-19 yang semakin menggila.

Maka, ramailah yang mengingatkan kepada keluarga dan teman-teman lain tentang pentingnya mewujudkan persekitaran social distancing.

Inisiatif ini bukan hanya dilakukan oleh individu perseorangan, malah ia juga disokong oleh beberapa jenama antarabangsa dengan menukar logo mereka mengikut konsep ‘social distancing’.

Bagaimana mereka buat? Jom kita lihat hasil grafik logo yang telah ditukar.

1. McDonalds

2. Coca Cola

IKLAN

3. Nike

4. Volkswagen

5. Audi

IKLAN

6. Olimpik

7. Starbucks

8. Chrome

IKLAN

9. Mastercard

10. Pay Pal

11. Windows

12. Linked Out

Btw, teruskan menjadi rakyat Malaysia yang patuh kepada arahan PKP. Jaga jarak korang, korang mampu mengubahnya. Hiks!