• 331
    Shares

Setiap perempuan mempunyai taste yang berbeza terhadap personaliti seorang lelaki. Ada yang suka lelaki bermisai, berjanggut dan berjambang.

Tapi tak semua perempuan gemar bila pasangan menyimpan jambang. Geli dan tak kemas katanya. Kalau korang jumpa perempuan yang suka lelaki berjambang tu kira rare la.

Nak tahu juga sebab apa sebenarnya perempuan tertarik dengan lelaki berjambang ni. Jom ikuti kupasan daripada portal lelakisihat ini.

1. Lebih bergaya

Kalau korang tengok selebriti Hollywood yang berjambang seperti Ben Affleck, Keanu Reeves, George Clooney, Ryan Gosling, David Beckham, Justin Timberlake dan Brad Pitt, penampilan mereka sangat bergaya walaupun hanya menyarung t-shirt saja.

2. Misteri

Percaya atau tidak, tiada siapa pun yang boleh membaca emosi lelaki berjambang kerana wajah mereka terlindung. Apa yang pasti, lelaki berjambang memang sexayyyy!

3. Tak pandai main alat muzik pun takpe wey

Lelaki berjambang tak perlu mempunyai bakat untuk main alat muzik semata-mata nak curi hati perempuan. Acah-acah main gitar pun perempuan dah cair.

4. Bijak

Tak percaya? Cuba tengok tokoh-tokoh penting dan para ilmuan seperti Abraham Lincoln, Alexander Graham-Bell dan Leonardo Da Vinci, mereka semuanya berjambang. Hehe

5. Lebih maskulin

Perempuan suka jambang lelaki yang tidak terlalu nipis dan tidak terlalu tebal. Bagi mereka, lelaki berjambang ni jauh lebih maskulin dan nampak gagah.

6. Matang

Kalau ada pasangan yang berjambang, cuba lihat gambar dia sebelum menyimpan jambang. Nampak macam budak sekolah tak? Jadi sebab itu perempuan suka lelaki yang berjambang. Baru nampak abang-abang sikit.

Sumber: lelakisihat.com

CER KOMEN SIKIT

KORPORAT     POLISI DATA PERIBADI    PENAFIAN   •   LANGGANAN      PENGIKLANAN      KERJAYA       HUBUNGI KAMI

© Hakcipta Terpelihara • Dikendalikan Oleh Astro Group

error: